• 19-06-2009, 01:42:41
    #10
    muratdan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kraloyun bitane yaptırmış galiba bende görüşmüştüm.
    uçuk kaçık rakamlar var.
    games2girls.com her oyunda logosu var bu adamlar kendilerimi yapıyo yaptırıyomu anlamadım gitti.

    bazen oyun yapılır bazen oyun "yapılır"

    galiba anlaşılmıştır.
  • 19-06-2009, 01:51:24
    #11
    muratdan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kraloyun bitane yaptırmış galiba bende görüşmüştüm.
    uçuk kaçık rakamlar var.
    games2girls.com her oyunda logosu var bu adamlar kendilerimi yapıyo yaptırıyomu anlamadım gitti.
    Lisansını satın alıyorlar, bize ait bir tane oyuna da lisansını almak için teklif vermişlerdi. (games2girls.com değil başka bi site.)

    Bu arada games2girls.com'da Oyunlar1.com'un onlarca ünlü sitesinden biri
  • 19-06-2009, 17:36:07
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Valla ben de oyun yapacak birini arıyorum...

    Varsa veya bu yazıyı okursa PM bekliyorum
  • 20-07-2009, 19:52:33
    #13
    Oyun yapabilenler banada Pm atarlarsa sevinirim
  • 20-07-2009, 21:20:12
    #14
    Görüştüklerim basit bir puzzle için bile 1500 dolar istiyorlar en az...

    5000 kaliraya dar çıkıyorlar... ben onlardan ahım şahım oyun istemiyorum ki...
    Bir kişi hayatı boyunca 100 flash oyun yazsa 1500 dolardan 150.000 dolar eder düşünebiliyor musunuz?
  • 21-07-2009, 01:24:14
    #15
    kacar82 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görüştüklerim basit bir puzzle için bile 1500 dolar istiyorlar en az...
    5000 kaliraya dar çıkıyorlar... ben onlardan ahım şahım oyun istemiyorum ki...
    Bir kişi hayatı boyunca 100 flash oyun yazsa 1500 dolardan 150.000 dolar eder düşünebiliyor musunuz?

    Bu yoruma cevap vermem gerekli galiba kim verdi o fiyatları ama gayet tutarlı fiyatlar flash oyun işi oyle yazıldı bitti bir olay degil maalesef daha cok bir ekip işi flash grafiker , action scriptci ve oyunlar için olmazsa olmaz flashda matematik ve fizik kural ve denklemlerini kurabilen elemanlar ..

    ve her işinde bir fiyat aralıgı oldugunuda unutmamk gerek , bunu maalesef cok kişi tahrip etse de boyle, bir içmimara neden bu kadr cok istiorsn denilmiorsa bu işi yapanada aynı saygının gosterilmesi sart.

    dogal olarak da bir kişini bi oyun yazmsı uzun zaman alır emek ister 100 oyun yazarmı belki ama fiyatlar tutarlı yoksa herkesin oyunu olurdu degilmi???