SQL içeri aktarırken sorun - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
SQL içeri aktarırken sorun
12
●
232
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
SQL içeri aktarırken sorun
1
2
22-10-2023, 12:10:57
#10
canyucel
Ucube adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
/****** Object: Table [dbo].[iletisim_arayuz] Script Date: 22.05.2022 22:56:48 ******/
Detaylı almamış metayı
En temizi sıfırdan mssql kurman gibi. Çünkü mariadb değil gibi, microsoft 2019 seçip deneyebilirsin.
22-10-2023, 12:19:06
#11
Ucube
alicangunduz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tamam mssql server oluşturman lazım aktarmak için o plesk seçim panelinden
by_error adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
/etc/my.cnf
sql_mode=""
ekleyip restartlayın sqli yazamazsanız ulaşın.
canyucel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Detaylı almamış metayı
En temizi sıfırdan mssql kurman gibi. Çünkü mariadb değil gibi, microsoft 2019 seçip deneyebilirsin.
Hocalarım çok büyük sorun var
ben kendi databaseme bağlanmak yerine sunucudaki bütün databaselere bağlanmış olabilirim
22-10-2023, 13:16:57
#12
by_error
Ucube adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocalarım çok büyük sorun var
ben kendi databaseme bağlanmak yerine sunucudaki bütün databaselere bağlanmış olabilirim
Helal
22-10-2023, 14:00:24
#13
PrivateTR
Ucube adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocalarım çok büyük sorun var
ben kendi databaseme bağlanmak yerine sunucudaki bütün databaselere bağlanmış olabilirim
Bu şekilde görünür hocam,
Ortak kullanım oluyor genelde fakat o databaselere şifreniz farklı olduğu için görüntüleyemezsiniz.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler