Tamam mssql server oluşturman lazım aktarmak için o plesk seçim panelinden
/etc/my.cnf
sql_mode=""
ekleyip restartlayın sqli yazamazsanız ulaşın.
Detaylı almamış metayı
En temizi sıfırdan mssql kurman gibi. Çünkü mariadb değil gibi, microsoft 2019 seçip deneyebilirsin.
Hocalarım çok büyük sorun var
ben kendi databaseme bağlanmak yerine sunucudaki bütün databaselere bağlanmış olabilirim