var kutusu pasif - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
var kutusu pasif
2
●
482
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
var kutusu pasif
28-05-2009, 18:55:36
#1
xcq
arkadaşlar yarına kadar bu ödevimi hazırlamam gerekiyor. bir buton yapmam gerekiyor. input text olarak alanı belirledim ama var kutusuna isim yazmam gerekiyor ama bu kutu pasif gözüküyor.
28-05-2009, 20:42:57
#2
xcq
arkadaşlar böyle bir hata veriyor
29-05-2009, 12:49:03
#3
senavi
Verdiği hatada bu özelliğin action script 3.0 ile kullanılamadığını bu özelliği kullanabilmek için 2.0 yada 1.0 a geçiş yapman gerektiğini söylüyor.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler