• 28-05-2009, 18:55:36
    #1
    arkadaşlar yarına kadar bu ödevimi hazırlamam gerekiyor. bir buton yapmam gerekiyor. input text olarak alanı belirledim ama var kutusuna isim yazmam gerekiyor ama bu kutu pasif gözüküyor.
  • 28-05-2009, 20:42:57
    #2



    arkadaşlar böyle bir hata veriyor
  • 29-05-2009, 12:49:03
    #3
    Verdiği hatada bu özelliğin action script 3.0 ile kullanılamadığını bu özelliği kullanabilmek için 2.0 yada 1.0 a geçiş yapman gerektiğini söylüyor.