Konu
var kutusu pasif
29-05-2009, 12:49:03
#3
senavi
Verdiği hatada bu özelliğin action script 3.0 ile kullanılamadığını bu özelliği kullanabilmek için 2.0 yada 1.0 a geçiş yapman gerektiğini söylüyor.