• 06-07-2023, 00:21:20
    #10
    sorunu çözdüm. lütfen konuyu kapatabilir misiniz. multi konu hakkında rahatsız olan arkadaşlardan özür dilerim.
  • 06-07-2023, 00:22:16
    #11
    Alt klasöre dle kurup ilgili dosyayı çekin. Orijinal dosya indirilmiyor mu nasıl kuruluyor dle?
  • 06-07-2023, 00:22:55
    #12
    torch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkesten çok özür dilerim. Hangi konu altına açacağımı bilmediğim için bu şekilde konu açtım. iyi akşamlar..
    R10 hesabınız Hediye sanırım. 10 yıllık üyesiniz hocam
  • 06-07-2023, 00:27:12
    #13
    neoplan37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 hesabınız Hediye sanırım. 10 yıllık üyesiniz hocam
    çok önemli mi sizin için hocam
  • 06-07-2023, 00:28:07
    #14
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alt klasöre dle kurup ilgili dosyayı çekin. Orijinal dosya indirilmiyor mu nasıl kuruluyor dle?
    ilginize çok teşekkür ederim. sorunu şuan çözdüm. konu kapanabilir.
  • 06-07-2023, 00:31:41
    #15
    torch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok önemli mi sizin için hocam
    Tabikide önemli üyenin yaşı demek, bilgi, birikim, tecrübe, güven demek. Ama biz bunlar yerine ard arda onlarca açılmış aynı konuyu görüyoruz. Kusura bakmayın ama böyle.
    Aslında forum kuralları tüm forumlarda neredeyse aynı ama siz sanırım aktif olmadığınızdan dolayı bunları kaçırıyorsunuz.
  • 06-07-2023, 00:41:52
    #16
    neoplan37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabikide önemli üyenin yaşı demek, bilgi, birikim, tecrübe, güven demek. Ama biz bunlar yerine ard arda onlarca açılmış aynı konuyu görüyoruz. Kusura bakmayın ama böyle.
    Aslında forum kuralları tüm forumlarda neredeyse aynı ama siz sanırım aktif olmadığınızdan dolayı bunları kaçırıyorsunuz.
    evet tebrikler çok güzel tespitlerde bulunuyorsunuz. uzatmayalım iyi akşamlar.