torch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkesten çok özür dilerim. Hangi konu altına açacağımı bilmediğim için bu şekilde konu açtım. iyi akşamlar..
R10 hesabınız Hediye sanırım. 10 yıllık üyesiniz hocam