• 06-05-2009, 14:11:00
    #1
    arkadaşlar bende bu animasyon var ama sonunda bi bozukluk var düzeltemedim flashda.elinde sorunsuz olan varsa paylaşabilirmi.
    animasyon : http://www.delphidestek.com/animasyon.html
  • 06-05-2009, 18:09:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşım benim elimde var bu animasyon swf şeklinde istersen paylaşabilirim seninle
  • 06-05-2009, 18:11:33
    #3
    paylaş o zaman link vs.
  • 06-05-2009, 18:22:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    buyur arkadaşım;
    RapidShare: Easy Filehosting
  • 06-05-2009, 18:59:41
    #5
    🌐 xvizyon ❤ r10
    Teşekkürler CyLn...
  • 06-05-2009, 19:02:03
    #6
    hocam zaten bu bendeki hali sonu bozuk olduğu için düzgününü istemiştim ben
  • 06-05-2009, 19:45:15
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Senin vermiş olduğun linktekiyle aynı sonu ben bi fark göremedim eğer sorunu sölersen düzeltme şansımız olabilir.

    Sorun olarak gördüğüm yerleri düzenledim bidaha bak istersen yeni halini upload ediyorum buyur link:

    http://rapidshare.com/files/229888801/a.swf.html
  • 06-05-2009, 21:12:44
    #8
    işte hocam
    RapidShare: Easy Filehosting
    burdakinin sonunda bi sorun var galiba. bayrak sürekli dalgalanıyordu normalde.
  • 06-05-2009, 22:35:39
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bende sürekli dalgalanıyor