• 06-05-2009, 22:48:38
    #10
    şimdi normal oldu ama en sonra beyaz bi ekran geliyor onu nasıl çözerbiliriz.
  • 11-05-2009, 10:38:23
    #11
    Yönetici onayı bekliyor
    webkarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi normal oldu ama en sonra beyaz bi ekran geliyor onu nasıl çözerbiliriz.
    flash biliyorsan .fla uzantılı dosyada düzenleme yapacaksın.Nerde durmasını istiyorsan yeni hangi framede kalmasını istiyorsan o frameye tıklayacaksın ve action script menüsünden stop(); yazacaksın tamamdır...