• 04-05-2009, 11:47:00
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaslar Joomlaya kendı yaptıgım bır bannerı eklemek ıstıyordum ftp ıle attım tema klasoruna ama goruntude cıkmadı halbukı eskı bannerıyle aynı boy ve aynı ısmını yazıp atmıstım ve bannerım gozukmedı ? Acaba yaptıgım bannerı baska bır yolla mı yuklucez yada benmı hata yaptım ?
  • 04-05-2009, 11:53:00
    #2
    Üyeliği durduruldu
    banner uzantıları farklıdır belkı uzantılara dıkakt et. JPG GİF vb.
  • 04-05-2009, 11:53:51
    #3
    banner oluşturduğun menüden upload etmeyi denesene birde?
  • 04-05-2009, 12:55:48
    #4
    Üyeliği durduruldu
    KonyaHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banner uzantıları farklıdır belkı uzantılara dıkakt et. JPG GİF vb.
    Yok hocam aynı ıkısıde jpeg uzantılı olmadı temayı yenıden yuklucem
  • 04-05-2009, 12:56:57
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Trabzon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banner oluşturduğun menüden upload etmeyi denesene birde?
    Hocam valllah ne demek ıstedıgınız tam anlamadım ?
  • 04-05-2009, 13:49:13
    #6
    Admin panelinde "Site" menüsü altında "Ortam yöneticisi" var ordan upload etmeyi bir dene istersen.
  • 04-05-2009, 14:57:32
    #7
    advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam aynı ıkısıde jpeg uzantılı olmadı temayı yenıden yuklucem
    Peki o bannerın olduğu yeri tarayıcıya adres satırına tam olarak yazdığınızda görünüyormu banner, bence ya isminde, ya uzantısında ya da bulunduğu yer itibariyle dizin yolunda bir de ihtimal vermesem de chmod ayarında sorun vardır
  • 05-05-2009, 18:34:02
    #8
    kardeşim bannerı yapmış oldugun temanın icinde bulunan images(resimler) klasörünün içine at