Joomlaya Banner Ekleme ?
7
●4.639
- 04-05-2009, 11:47:00Üyeliği durdurulduArkadaslar Joomlaya kendı yaptıgım bır bannerı eklemek ıstıyordum ftp ıle attım tema klasoruna ama goruntude cıkmadı halbukı eskı bannerıyle aynı boy ve aynı ısmını yazıp atmıstım ve bannerım gozukmedı ? Acaba yaptıgım bannerı baska bır yolla mı yuklucez yada benmı hata yaptım ?
- 04-05-2009, 11:53:00Üyeliği durduruldubanner uzantıları farklıdır belkı uzantılara dıkakt et. JPG GİF vb.
- 04-05-2009, 12:55:48Üyeliği durdurulduYok hocam aynı ıkısıde jpeg uzantılı olmadı temayı yenıden yuklucemKonyaHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-05-2009, 12:56:57Üyeliği durdurulduHocam valllah ne demek ıstedıgınız tam anlamadım ?Trabzon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-05-2009, 14:57:32Peki o bannerın olduğu yeri tarayıcıya adres satırına tam olarak yazdığınızda görünüyormu banner, bence ya isminde, ya uzantısında ya da bulunduğu yer itibariyle dizin yolunda bir de ihtimal vermesem de chmod ayarında sorun vardıradvaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle