Arkadaslar Joomlaya kendı yaptıgım bır bannerı eklemek ıstıyordum ftp ıle attım tema klasoruna ama goruntude cıkmadı halbukı eskı bannerıyle aynı boy ve aynı ısmını yazıp atmıstım ve bannerım gozukmedı ? Acaba yaptıgım bannerı baska bır yolla mı yuklucez yada benmı hata yaptım ?