• 22-04-2009, 22:27:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar joomlanın tasarımları çok hoşuma gidiyor ve sitelerimde joomla kullanmayı isterim ama wp ye alışmışım ve basit geliyor. Joomla karışıkmı yoksa ben mi anlayamadım bunun kullanımı için bana yardımcı olabilecek birisi var mı?
  • 22-04-2009, 23:53:32
    #2
    Wp den sonra joomla biraz karışık gibi gelebilir. Ama kesinlikle karşılaştırılamayacak kadar iyi ve esnek bir sistemdir. Kullandıkça kolaylık bakımında çok ta fark olmadığını hatta daha keyifli olduğunu göreceksiniz.
  • 23-04-2009, 00:52:29
    #3
    evet ben her sitemde joomla kullanıyorum. Hamur gibi istediğim şekle sokuyorum. Eklenti olsun gereksinim olsun. Hiç olmadı otur kendin kod yaz yani. O derece rahat
  • 23-04-2009, 00:55:03
    #4
    iki sistemide kullandım wpden sonra joomla biraz karışık geldi ama şimdi çözdüm çok fazla kurcalamadan bile tasarım olarak gerçekten joomla göze daha hoş geliyor bence.
  • 23-04-2009, 01:21:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    musicking.net bana ait ileriki zamanlarda buna joomla kurucam karar verdim ilginiz için teşekkürler arkadaşlar. İleride yardım isterim artık
  • 23-04-2009, 01:22:28
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Wp den şaşma
  • 23-04-2009, 04:31:52
    #7
    Yapacağın siteye göre değişir tabi ama, joomla süperdir
  • 23-04-2009, 05:05:40
    #8
    Üyeliği durduruldu
    peki aklıma gelmişken mesela ben wp den çok memnunum mesela ping için birsürü link var worde ekler gibi ekliyor titleları çok basit bir şekilde yazıp ekliyorum. Joomla da bunlar bana sorun yaratır mı?
  • 23-04-2009, 09:59:48
    #9
    joomla da da xmap eklentisi ile otomatik ping atabilen bir eklenti mevcuttur