Konu
joomla kullanmalımıyım
22-04-2009, 23:53:32
#2
yetkili
Wp den sonra joomla biraz karışık gibi gelebilir. Ama kesinlikle karşılaştırılamayacak kadar iyi ve esnek bir sistemdir. Kullandıkça kolaylık bakımında çok ta fark olmadığını hatta daha keyifli olduğunu göreceksiniz.