• 01-04-2009, 20:20:10
    #1
    Selam arkadaşlar..

    FF de son günlerd gözüme bişey çarpıyor. Çok rahatsız etmeye ve bazı işlemlerimi engeller hale geldi.

    Sayfada mouse ile herhangi biyere sol tık yaptığımda, tıkladığım yer (<p> paragraf gibi yerlere) yazı yazarken çıkan yanıp sönen I sembolüne dönüşüyor. Sağ-sol-yukar-aşağı ok tuşlarıyla sağa sola kayıyor falan Home-End tuşlarınıda kullanamıyorum sayfalarda. Çok gıcık oldum.

    Bi fikri olan?
  • 01-04-2009, 22:38:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bir ss vermen mümkünse alabilirmiyim konu altında ?
  • 02-04-2009, 02:31:59
    #3
    Elimden gelen en iyisi bu

  • 02-04-2009, 02:39:41
    #4
    İlginç, yeni bir eklenti falan yüklemiş miydin?
  • 02-04-2009, 03:12:11
    #5
    anilptc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlginç, yeni bir eklenti falan yüklemiş miydin?
    Yok yüklemedim. Webmaster lar için olan bi eklentim vardı uzun zamandır kullandığım. Biraz gelişmiş bişey belki onun bi özelligidir açılmıştır diyip Disable ettim ve FF restart attım. Yinede düzelmedi.
  • 02-04-2009, 03:24:37
    #6
    FF yazma korku veriyor walla vize öncesi
  • 02-04-2009, 03:26:18
    #7
    Aynı sorun bendede oluyordu ama sürekli olmuyordu. FF yi sildim yeniden kurdum şimdi hiç olmuyor.