Selam arkadaşlar..
FF de son günlerd gözüme bişey çarpıyor. Çok rahatsız etmeye ve bazı işlemlerimi engeller hale geldi.
Sayfada mouse ile herhangi biyere sol tık yaptığımda, tıkladığım yer (<p> paragraf gibi yerlere) yazı yazarken çıkan yanıp sönen I sembolüne dönüşüyor. Sağ-sol-yukar-aşağı ok tuşlarıyla sağa sola kayıyor falan

Home-End tuşlarınıda kullanamıyorum sayfalarda. Çok gıcık oldum.
Bi fikri olan?