phpmyadmin le nasıl tablo oluştururuz? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
phpmyadmin le nasıl tablo oluştururuz?
1
●
632
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
phpmyadmin le nasıl tablo oluştururuz?
29-01-2007, 20:36:10
#1
FOXXLY
phpmyadmin le nasıl tablo oluştururuz?
ben bi tablo daha oluşturmam lazım
nasıl oluştururuz ?
29-01-2007, 20:42:25
#2
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler