Konu
phpmyadmin le nasıl tablo oluştururuz?
29-01-2007, 20:36:10
#1
FOXXLY
phpmyadmin le nasıl tablo oluştururuz?
ben bi tablo daha oluşturmam lazım
nasıl oluştururuz ?