• 16-03-2009, 16:25:01
    #1
    Yeni bir menü ögesi ekledim fakat orjinaldeki gibi olmadı.Orjinalde menü öğelerinin üzerine gelince renkli olurdu.Resimdeki gibi



    CSS den bi değişiklik fln mı yapmam gerekir veya çözüm nedir ?
  • 16-03-2009, 16:41:50
    #2
    sanki css değilde başka bir yerden bunu aktifleştirmek gerekiyor gibi. Temayı biraz kurcalamanı tavsiye ederim. Kolay gelsin.
  • 16-03-2009, 16:58:21
    #3
    Çok kurcaladım ama bişey bulamadım
  • 16-03-2009, 17:39:13
    #4
    css olması imkansız peki şöyle bir denesen mesela orada senin işine yaramayan menülerde isim ve tür değişiklikleri yapsan gibi bir yol söylesem...
    sonuçtan haberdar edersen sevinirim.
  • 16-03-2009, 18:34:48
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ne gibi bir değişiklik var active olan orjinal menüde göre yeni menüyü düzenleyin derim eğer hala yapamadıysanız p.m ile ulaşın yardımcı olayım.
  • 18-03-2009, 17:17:49
    #6
    aktif olan orjinal menüye göre yeni menüyü düzenliyorum.Ama ilk 5 tanesinin dışında diğerleri renkli olmuyor
  • 19-03-2009, 10:12:25
    #7
    iletişim bilgilerimde msn adresim mecvut eğer isterseniz yardımcı olabilirim. Kolay gelsin
  • 15-04-2009, 18:48:05
    #8
    Css ile ilgili bişeymiş temanın sitesinde öyle diyor... Nasıl düzenlemem gerekir css'yi ?Lütfenn yardım... (css bilgim çok az)
  • 17-04-2009, 17:48:35
    #9
    bunun nasıl yapıldığını bilen birisi yok heralde ??????