Menü öğesi sorunu... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Menü öğesi sorunu...
10
●
763
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Menü öğesi sorunu...
1
2
16-03-2009, 16:25:01
#1
osaltik
Yeni bir menü ögesi ekledim fakat orjinaldeki gibi olmadı.Orjinalde menü öğelerinin üzerine gelince renkli olurdu.Resimdeki gibi
CSS den bi değişiklik fln mı yapmam gerekir veya çözüm nedir ?
16-03-2009, 16:41:50
#2
cold
sanki css değilde başka bir yerden bunu aktifleştirmek gerekiyor gibi. Temayı biraz kurcalamanı tavsiye ederim. Kolay gelsin.
16-03-2009, 16:58:21
#3
osaltik
Çok kurcaladım ama bişey bulamadım
16-03-2009, 17:39:13
#4
cold
css olması imkansız peki şöyle bir denesen mesela orada senin işine yaramayan menülerde isim ve tür değişiklikleri yapsan gibi bir yol söylesem...
sonuçtan haberdar edersen sevinirim.
16-03-2009, 18:34:48
#5
mavisakalcik
Üyeliği durduruldu
ne gibi bir değişiklik var active olan orjinal menüde göre yeni menüyü düzenleyin derim eğer hala yapamadıysanız p.m ile ulaşın yardımcı olayım.
18-03-2009, 17:17:49
#6
osaltik
aktif olan orjinal menüye göre yeni menüyü düzenliyorum.Ama ilk 5 tanesinin dışında diğerleri renkli olmuyor
19-03-2009, 10:12:25
#7
cold
iletişim bilgilerimde msn adresim mecvut eğer isterseniz yardımcı olabilirim. Kolay gelsin
15-04-2009, 18:48:05
#8
osaltik
Css ile ilgili bişeymiş temanın sitesinde öyle diyor... Nasıl düzenlemem gerekir css'yi ?Lütfenn yardım... (css bilgim çok az)
17-04-2009, 17:48:35
#9
osaltik
bunun nasıl yapıldığını bilen birisi yok heralde ??????
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler