Konu
Menü öğesi sorunu...
16-03-2009, 16:25:01
#1
osaltik
Yeni bir menü ögesi ekledim fakat orjinaldeki gibi olmadı.Orjinalde menü öğelerinin üzerine gelince renkli olurdu.Resimdeki gibi
CSS den bi değişiklik fln mı yapmam gerekir veya çözüm nedir ?