Selamlar,
Uğraşmak zorunda kaldığım 3-4 tane .NET projesi bulunuyor normalde build alırken proje sağ tuş publish deyip çıkan dosyaları sunucuya atıyordum fakat projenin birinde bu işlemi yaptığımda "Where do you want to publish application" şeklinde bir pencere açıyor. Bu dosyaları direkt publish formatında almanın bir yolu var mıdır?
.net build sorunu
3
●84
- 11-09-2022, 15:35:31
- 11-09-2022, 15:37:53Üyeliği durdurulduİmzadaki whatsapp dan ulaşırsanız yardım edeyimalgoritmik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2022, 16:17:06Uygulamayı nerede yayınlamak istiyorsunuz? diye soruyor size
Muhtemelen app çıktısı almaya çalışıyorsunuz. APP seçmeli ve klasör oluşturmalısınız.