Selamlar,
Uğraşmak zorunda kaldığım 3-4 tane .NET projesi bulunuyor normalde build alırken proje sağ tuş publish deyip çıkan dosyaları sunucuya atıyordum fakat projenin birinde bu işlemi yaptığımda "Where do you want to publish application" şeklinde bir pencere açıyor. Bu dosyaları direkt publish formatında almanın bir yolu var mıdır?