• 01-09-2022, 14:22:39
    #1
    Merhaba, aslında konuyu bir arkadaşım için açıyorum. Kendisi JavaScript yapısına oldukça hakim ve şu anda bot yazıyor.

    Zaten JavaScript bildiğinden oradan devam etmek istiyor. React Native öğrenmek için ReactJS öğrenmek zorunlu mu? Kısa bir araştırma yaptım herkes farklı şeyler söylüyor.
    Bir kısım component, hooks yapısı, state management, props konularına zaten eğitimlerde değiniliyor bunun için en baştan ReactJS öğrenmeye gerek yok diyor bir kısım da daha sağlam olur öğrensin diyor.
  • 01-09-2022, 14:24:56
    #2
    javascripti çok iyi biliyorsa bakmasına gerek yok orta seviye ise mutlaka baksın
  • 01-09-2022, 14:26:45
    #3
    React Native biraz kullandım. Ben react bilerek başlamıştım ve scroll kısımlarında oldukça zorlanmıştım öğrenirken. Çünkü iç içe scrollar vs olduğunda hatalar veriyordu. Bu hatalar içerisinde bir de react bilmeden hookların hataları vs olsa baş edilemeyecek bir düzeye çıkardı bence. React kursu almanıza gerek olduğunu düşünmüyorum. React native kurslarının çoğunda react anlatılıyor. Bana kalırsa reactı öğrenmeden react native kısmına başlamayın.
  • 01-09-2022, 14:40:53
    #4
    ErenDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    React Native biraz kullandım. Ben react bilerek başlamıştım ve scroll kısımlarında oldukça zorlanmıştım öğrenirken. Çünkü iç içe scrollar vs olduğunda hatalar veriyordu. Bu hatalar içerisinde bir de react bilmeden hookların hataları vs olsa baş edilemeyecek bir düzeye çıkardı bence. React kursu almanıza gerek olduğunu düşünmüyorum. React native kurslarının çoğunda react anlatılıyor. Bana kalırsa reactı öğrenmeden react native kısmına başlamayın.
    Önerdiğiniz bir kurs var mı? İngilizce olabilir, problem değil.
  • 01-09-2022, 14:44:38
    #5
    enesutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önerdiğiniz bir kurs var mı? İngilizce olabilir, problem değil.
    Ben kursları incelemiştim fakat hiçbirini almadım. İngilizceniz varsa reactın dokümantasyonu çok güzel örnekli şekilde anlatılıyor. React native kısmında da dokümantasyondan öğrendim. BTK'daki kurslara uğramanızı tavsiye etmem pek güzel değiller.