enesutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önerdiğiniz bir kurs var mı? İngilizce olabilir, problem değil.
Ben kursları incelemiştim fakat hiçbirini almadım. İngilizceniz varsa reactın dokümantasyonu çok güzel örnekli şekilde anlatılıyor. React native kısmında da dokümantasyondan öğrendim. BTK'daki kurslara uğramanızı tavsiye etmem pek güzel değiller.