• 10-02-2009, 23:19:20
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaşlar. Localhost üzerinde asp çalışmak için persist aspupload bileşeni yükledim ve yüklerken hiç bir hata vermedi. ama upload yapmak istediğimde bileşen çalışmıyor ve şu hatayı veriyor.

    Hata Tipi:
    Server nesnesi, ASP 0177 (0x800401F3)
    Geçersiz sınıf dizesi
    /Upload1.asp, line 2


    persistin kendi örnek kodlarını ve dosya klasör izinlerini yaptım ama sürekli bu hatayı veriyor nasıl aşabilirim, yardımcı olursanız sevinirim
  • 11-02-2009, 02:52:28
    #2
    line 2'yi yazarsan en azından bi fikir belirtebiliriz..
  • 11-02-2009, 23:13:48
    #3
    bu hata genelde hedef yazmaya müsait değilse olur.
    hedef klasöre yazma izni verdiğinden emin ol.
    iis için klasörü (web siteni) okuma, yazma vs. çalıştır. ( ayrıca script and executable izni vermen de gerekebilir. bileşen bir dll olarak işlem yaptığından )
    iis den kolayca ayarlayıp kontrol edebilirsin.