merhaba arkadaşlar. Localhost üzerinde asp çalışmak için persist aspupload bileşeni yükledim ve yüklerken hiç bir hata vermedi. ama upload yapmak istediğimde bileşen çalışmıyor ve şu hatayı veriyor.
Hata Tipi:
Server nesnesi, ASP 0177 (0x800401F3)
Geçersiz sınıf dizesi
/Upload1.asp, line 2
persistin kendi örnek kodlarını ve dosya klasör izinlerini yaptım ama sürekli bu hatayı veriyor nasıl aşabilirim, yardımcı olursanız sevinirim
asp upload sorunu
2
●1.166
- 11-02-2009, 23:13:48bu hata genelde hedef yazmaya müsait değilse olur.
hedef klasöre yazma izni verdiğinden emin ol.
iis için klasörü (web siteni) okuma, yazma vs. çalıştır. ( ayrıca script and executable izni vermen de gerekebilir. bileşen bir dll olarak işlem yaptığından )
iis den kolayca ayarlayıp kontrol edebilirsin.