merhaba arkadaşlar. Localhost üzerinde asp çalışmak için persist aspupload bileşeni yükledim ve yüklerken hiç bir hata vermedi. ama upload yapmak istediğimde bileşen çalışmıyor ve şu hatayı veriyor.

Hata Tipi:
Server nesnesi, ASP 0177 (0x800401F3)
Geçersiz sınıf dizesi
/Upload1.asp, line 2


persistin kendi örnek kodlarını ve dosya klasör izinlerini yaptım ama sürekli bu hatayı veriyor nasıl aşabilirim, yardımcı olursanız sevinirim