arkaşlar s.a ben localhost iss yi kurdum progarm ekle kaldırdan fakat ara ara şu uyarıyı alıyorum browserdan
HTTP 403,9 - Erişim Yasak: Çok fazla kullanıcı bağlı
Internet Information Services
birde çok yavaş çalışıyor bunların sebebi nedir internette bir araştırma yaptım fakat olumlu bir sonuç alamadım
Sorunun çözümünü bulan arkadaşı repi hakketmiştir demektir..
Localhost İss ile ilgili
2
●1.094