• 08-02-2009, 23:55:43
    #1
    arkaşlar s.a ben localhost iss yi kurdum progarm ekle kaldırdan fakat ara ara şu uyarıyı alıyorum browserdan

    HTTP 403,9 - Erişim Yasak: Çok fazla kullanıcı bağlı
    Internet Information Services

    birde çok yavaş çalışıyor bunların sebebi nedir internette bir araştırma yaptım fakat olumlu bir sonuç alamadım

    Sorunun çözümünü bulan arkadaşı repi hakketmiştir demektir..
  • 09-02-2009, 07:43:57
    #2
    sql sorgularının sayısını we kullandğın session sayısını gözden geçir..
    *Servisleri sıfırlarsan eski haline döner ama IIS dizin güvenliklerini iptal et.. windows kimliğine göre sorgulasın..
  • 09-02-2009, 21:24:03
    #3
    iss değil iis .. internet information services