arkaşlar s.a ben localhost iss yi kurdum progarm ekle kaldırdan fakat ara ara şu uyarıyı alıyorum browserdan

HTTP 403,9 - Erişim Yasak: Çok fazla kullanıcı bağlı
Internet Information Services

birde çok yavaş çalışıyor bunların sebebi nedir internette bir araştırma yaptım fakat olumlu bir sonuç alamadım

Sorunun çözümünü bulan arkadaşı repi hakketmiştir demektir..