Kopyala Yapıştır
5
●523
- 18-01-2009, 10:20:39Slm, ben siteye üyelerin kopyala yapıştır yoluyla resim vb.eklemesini istiyorum.Nasıl yapabilirim?(linkle filan uğraşmadan)
- 18-01-2009, 18:55:29Yok öyle bişey değil.O yolları bende biliyorum.Benim istediğim herşeyi kopyalayıp yapıştırmaları.Flash filan da dahil.Aynen yazılarda olduğu gibi.
- 19-01-2009, 22:10:22Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.phpbb2 bu modu kurmanız gerek : phpBB • View topic - [ABD] WYSIWYG Mod
mod yayından kaldırılmıs ama. modun ismi ;
[ABD] WYSIWYG Mod
galiba modda açık olduğu için kaldırılmıs. modu bulamaz iseniz mod bende bulunuyor. yanlız açık varmıs modda