• 18-01-2009, 10:20:39
    #1
    Slm, ben siteye üyelerin kopyala yapıştır yoluyla resim vb.eklemesini istiyorum.Nasıl yapabilirim?(linkle filan uğraşmadan)
  • 18-01-2009, 10:29:07
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2 yol var ya link yada upload
  • 18-01-2009, 18:55:29
    #3
    Yok öyle bişey değil.O yolları bende biliyorum.Benim istediğim herşeyi kopyalayıp yapıştırmaları.Flash filan da dahil.Aynen yazılarda olduğu gibi.
  • 18-01-2009, 19:03:06
    #4
    varmı öyle bi yöntem?
    Varsa hangi dil
  • 19-01-2009, 22:10:22
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    phpbb2 bu modu kurmanız gerek : phpBB • View topic - [ABD] WYSIWYG Mod

    mod yayından kaldırılmıs ama. modun ismi ;
    [ABD] WYSIWYG Mod

    galiba modda açık olduğu için kaldırılmıs. modu bulamaz iseniz mod bende bulunuyor. yanlız açık varmıs modda
  • 17-06-2009, 03:16:19
    #6
    evet bu vb de var ama phpbb de yok