Konu
Kopyala Yapıştır
19-01-2009, 22:10:22
#5
Webzirve
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
phpbb2 bu modu kurmanız gerek :
phpBB • View topic - [ABD] WYSIWYG Mod
mod yayından kaldırılmıs ama. modun ismi ;
[ABD] WYSIWYG Mod
galiba modda açık olduğu için kaldırılmıs. modu bulamaz iseniz mod bende bulunuyor. yanlız açık varmıs modda