phpbb2 bu modu kurmanız gerek : phpBB • View topic - [ABD] WYSIWYG Mod

mod yayından kaldırılmıs ama. modun ismi ;
[ABD] WYSIWYG Mod

galiba modda açık olduğu için kaldırılmıs. modu bulamaz iseniz mod bende bulunuyor. yanlız açık varmıs modda