• 17-01-2009, 18:36:29
    #1
    merhaba arkadaşlar
    Mybb Forumum var.
    Ben andyou arkadaşımızın yaptığı sitemapı kullanıyorum.
    ybfrssfid.php - ybfrsstid.php - ybfrssuid.php
    3 tane php dosyadan oluşuyor. ,nerden baksanız 8 - 9 aydır kullanıyorum hiç sorun yoktu. sitemden sitemapa link vardı bugün bi tıkladım herhangi birisine şöyle hata çıktı. Daha bir iki hafta önce çalışıyordu. Bunu nasıl düzeltebilirim.

    XML sayfası görüntülenemiyor 
    XML girişi stil sayfası kullanılarak görüntülenemez. Lütfen hatayı düzeltin ve Yinele düğmesini tıklatın veya daha sonra yeniden deneyin. 
    
    
    --------------------------------------------------------------------------------
    
    Birden çok DOCTYPE bildirisi olamaz. 'http://my.netscape.com/publish/formats/rss-0.91.dtd' kaynağı işlenirken hata oluştu. ...
    
    <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"&...
  • 18-01-2009, 15:49:05
    #2
    GSiteCrawler programı ile baştan yeni bir sitemap oluştur ve oluşturduğun sitemap dosyasını ftp den anadizine göndermen yeterli.