merhaba arkadaşlar
Mybb Forumum var.
Ben andyou arkadaşımızın yaptığı sitemapı kullanıyorum.
ybfrssfid.php - ybfrsstid.php - ybfrssuid.php
3 tane php dosyadan oluşuyor. ,nerden baksanız 8 - 9 aydır kullanıyorum hiç sorun yoktu. sitemden sitemapa link vardı bugün bi tıkladım herhangi birisine şöyle hata çıktı. Daha bir iki hafta önce çalışıyordu. Bunu nasıl düzeltebilirim.
XML sayfası görüntülenemiyor
XML girişi stil sayfası kullanılarak görüntülenemez. Lütfen hatayı düzeltin ve Yinele düğmesini tıklatın veya daha sonra yeniden deneyin.
--------------------------------------------------------------------------------
Birden çok DOCTYPE bildirisi olamaz. 'http://my.netscape.com/publish/formats/rss-0.91.dtd' kaynağı işlenirken hata oluştu. ...
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"&...