• 14-01-2009, 10:20:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    ASP bölümüne 2 yıllda onlarca Function paylaşımı yapmıştım, bugün baktığımda açtığım konuların silinmiş olduğunu gördüm.
    asp bölümünde sadece şikayetler var yardım isteme konuları var, paylaşım konuları neden siliniyor . Ne yapılmaya çalışılıyor amaç eğer .asp nin kötü olduğunu .php nin daha iyi olduğu imajını yaratmaksa şunu soruyum ; siz php+linux&apache kullanıcıları kaçınız evinizde linux kullanıyor sürekli olarak.
    kaçınız tasarımlarının , yazılımlarının tamamını linux işletim sisteminde oluşturuyor, hepiniz biliyorsunuzki windows a muhtaçsınız öyle de kalacaksınız.
    Windows a muhtaç kalmayacaksanızda php asp den sizce üstünsede , asp bölümüne açılan konuları gereksiz sebepsiz ve silmeyin.
    Forever Windows , Forever ASP
  • 14-01-2009, 10:25:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Burada gereksiz konu silinmesi olmaz diye düşünüyorum, mod arkadaşların geçerli bi açıklaması vardır umarım. Siz yine de yılmadan paylaşmaya devam edin
  • 14-01-2009, 10:25:32
    #3
    Silinen konun yok
    Eğer olsaydı ben mutlaka görüyor olurdum.
    Silinen tek konun Po*nHub bot ile alakalı konu.

    https://www.r10.net/search.php?do=fin...&starteronly=1
  • 14-01-2009, 10:27:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    TrueLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Silinen konun yok
    Eğer olsaydı ben mutlaka görüyor olurdum.
    Silinen tek konun Po*nHub bot ile alakalı konu.
    https://www.r10.net/search.php?do=fin...&starteronly=1
    Yanılıyorsun arkadaşım webmaster.com.tr nin asp bölümünde göreceğin Functionların hepsini r10.net 'e de açmıştım
  • 14-01-2009, 10:28:29
    #5
    bencede r10 da konu silinmez silinirse sebebi vardır
  • 14-01-2009, 10:30:55
    #6
    Peki silindiğini iddia ettiğin konulardan bitane örnek alabilir miyim?
  • 14-01-2009, 10:36:54
    #7
    Üyeliği durduruldu
    TrueLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki silindiğini iddia ettiğin konulardan bitane örnek alabilir miyim?
    yukarda belirtmiş olduğum sitede Nick'im TBH o konuların hepsini o site açılmadan önce R10 a yazmıştım , benzer olmasın diye değişkenlerin ismini değiştirerek açtım konuları o siteye.
    msn'e eklermisin fatih@tuncsoft.com 'u