ASP bölümüne 2 yıllda onlarca Function paylaşımı yapmıştım, bugün baktığımda açtığım konuların silinmiş olduğunu gördüm.
asp bölümünde sadece şikayetler var yardım isteme konuları var, paylaşım konuları neden siliniyor . Ne yapılmaya çalışılıyor amaç eğer .asp nin kötü olduğunu .php nin daha iyi olduğu imajını yaratmaksa şunu soruyum ; siz php+linux&apache kullanıcıları kaçınız evinizde linux kullanıyor sürekli olarak.
kaçınız tasarımlarının , yazılımlarının tamamını linux işletim sisteminde oluşturuyor, hepiniz biliyorsunuzki windows a muhtaçsınız öyle de kalacaksınız.
Windows a muhtaç kalmayacaksanızda php asp den sizce üstünsede , asp bölümüne açılan konuları gereksiz sebepsiz ve silmeyin.
Forever Windows , Forever ASP