Yapılan hazırda olan bir excel tablosu normalizasyon var o dosyayı aşağıdakiler ile kullanılacak.
sonucunda elde ettiğiniz tabloları MySQL veri tabanına aktarmak. İstenilenler: 1) Konsoldan çalıştırdığınız SQL kodlarının ekran görüntüleri. 2) Mysqldump komutu ile alınan veri tabanı yedeği.
komut satırı üzerinden veri tabanı ve dosyalarını oluşturup yedeğini mysqldump -u root -p vetitabnı_adi > (Yedeğin oluşturulacağı dosya yolu)dosyaadi.txt Örnek; mysqldump -u root -p okan_123456 > D:Yedekokan_123456.txt şeklinde alınacak. phpmyadmin kullanılmayacak.
İletişim WhatsApp: +9 0422 606 06 OTUZ
Ücretli İŞ
6
●162
- 20-06-2021, 15:28:52Yazdığın işi o kadar karmaşık yazmışsınız ki, anlamak için 2 kere okumam gerekti. 5 yıldır SQL üzerinde çalışıyorum
- 20-06-2021, 15:29:41Üyeliği durdurulduyapılabilir mi hocam?omrfarukarpa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2021, 15:34:04Üyeliği durduruldupm olarak tabloyu gönderdim hocamomrfarukarpa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-06-2021, 21:37:23iş verildmediyse pm atar mısınızThis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle