This adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapılan hazırda olan bir excel tablosu normalizasyon var o dosyayı aşağıdakiler ile kullanılacak.

sonucunda elde ettiğiniz tabloları MySQL veri tabanına aktarmak. İstenilenler: 1) Konsoldan çalıştırdığınız SQL kodlarının ekran görüntüleri. 2) Mysqldump komutu ile alınan veri tabanı yedeği.

komut satırı üzerinden veri tabanı ve dosyalarını oluşturup yedeğini mysqldump -u root -p vetitabnı_adi > (Yedeğin oluşturulacağı dosya yolu)dosyaadi.txt Örnek; mysqldump -u root -p okan_123456 > D:Yedekokan_123456.txt şeklinde alınacak. phpmyadmin kullanılmayacak.

İletişim WhatsApp: +9 0422 606 06 OTUZ
iş verildmediyse pm atar mısınız