• 16-12-2008, 05:52:47
    #10
    Üyeliği durduruldu
    HyacinthuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daş.......
    - Rep vermişin..
    Yesinler
    Bu ne ? Yazık yahu. Yaşından başından utan. Yesinler filan. Ne biçim bir hitap şeklidir bu yahu ?
  • 16-12-2008, 11:43:14
    #11
    Ben sana sövmedim.Şimdi eve gideyim ss koyarım.Çocuk seni.
  • 28-12-2008, 23:08:12
    #12
    Eywallah Bi Bakalım
  • 06-01-2009, 17:47:46
    #13
    Üyeliği durduruldu
    saol