HyacinthuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daş.......
- Rep vermişin..
Yesinler
Bu ne ? Yazık yahu. Yaşından başından utan. Yesinler filan. Ne biçim bir hitap şeklidir bu yahu ?