• 01-12-2008, 16:05:52
    #1
    merhaba arkadaşlar, rica etsem bakarmısınız bu flash sitenin açılış hızı normalmi. hızlandırmak için ne yapabilirim, fla dosyasını kaydederken ne gibi ayarlamalar yapabilirim. yardımcı olursanız memnun olurum.
    ek bilgiler: hostum n-a-t-r-o kurumsal
    site adresi: İstanbul Haliç Restaurant
  • 01-12-2008, 20:46:14
    #2
    Merhabalar , öncelikle güzel bir site olmuş , tam ekran olması daha iyi olabilirdi.

    fla dosyanın ilk frame inde loadingden başka ağırlaştırıcı dosyalar varsa onları kaldırmaya iznin varsa kaldırmalısın , daha sonra compenent gördüm birtane yani scroll bar component , flash web sitelerinde component olması başlı başına loadingi ağırlaştıran bazende loadingi %20 lerden 30 lardan başlatan bir unsurdur. onuda kaldıramam olmaz diorsan biraz faydalı olması için library de UIScrollbar 'a sağ tıkla ve linkage teki export first frame tikini kaldır. yinede webde custom yani manuel duzenlenmiş scrollar bulabilirsin. son olarak ta , müziği dışarıdan çağırmanı tavsiye ederim eğer öyle değilse , arkaplandaki iştah açıcı büyük fotolar içinde aynı şeyi tavsiye ederim ama kaldıramam diosan fla dosyasını export ederken ilk açılan uyarı kısmında jpeg quality var ordan kalitelerini düşürebilirsin. kalite düşüremem diorsan , jpeg leri ps de png yap , pngler daha az yer kaplayacaktır. kolaygelsin iyi çalışmalar

    .::Yapistir.net-Mouse Supported Site - Mouse Destekli Site - Freelance Flash Design::.
  • 01-12-2008, 20:46:12
    #3
    Merhabalar , öncelikle güzel bir site olmuş , tam ekran olması daha iyi olabilirdi.

    fla dosyanın ilk frame inde loadingden başka ağırlaştırıcı dosyalar varsa onları kaldırmaya iznin varsa kaldırmalısın , daha sonra compenent gördüm birtane yani scroll bar component , flash web sitelerinde component olması başlı başına loadingi ağırlaştıran bazende loadingi %20 lerden 30 lardan başlatan bir unsurdur. onuda kaldıramam olmaz diorsan biraz faydalı olması için library de UIScrollbar 'a sağ tıkla ve linkage teki export first frame tikini kaldır. yinede webde custom yani manuel duzenlenmiş scrollar bulabilirsin. son olarak ta , müziği dışarıdan çağırmanı tavsiye ederim eğer öyle değilse , arkaplandaki iştah açıcı büyük fotolar içinde aynı şeyi tavsiye ederim ama kaldıramam diosan fla dosyasını export ederken ilk açılan uyarı kısmında jpeg quality var ordan kalitelerini düşürebilirsin. kalite düşüremem diorsan , jpeg leri ps de png yap , pngler daha az yer kaplayacaktır. kolaygelsin iyi çalışmalar

    http://www.yapistir.net
  • 01-12-2008, 21:03:26
    #4
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Fla'yı swf yaparken compress movie seçeneğini işaretlerseniz swf'nizde gözle görülür bir boyut küçülme olanağı doğar..

    Ayrıca Haliç Restaurant evime 15 dk.
  • 01-12-2008, 21:05:13
    #5
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fla'yı swf yaparken compress movie seçeneğini işaretlerseniz swf'nizde gözle görülür bir boyut küçülme olanağı doğar..
    Ayrıca Haliç Restaurant evime 15 dk.
    karnım da açtı kebab mebab gördüm çok fenayım , dışarı çıkıyorum ben
  • 01-12-2008, 22:47:35
    #6
    worldgive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar , öncelikle güzel bir site olmuş , tam ekran olması daha iyi olabilirdi.
    fla dosyanın ilk frame inde loadingden başka ağırlaştırıcı dosyalar varsa onları kaldırmaya iznin varsa kaldırmalısın , daha sonra compenent gördüm birtane yani scroll bar component , flash web sitelerinde component olması başlı başına loadingi ağırlaştıran bazende loadingi %20 lerden 30 lardan başlatan bir unsurdur. onuda kaldıramam olmaz diorsan biraz faydalı olması için library de UIScrollbar 'a sağ tıkla ve linkage teki export first frame tikini kaldır. yinede webde custom yani manuel duzenlenmiş scrollar bulabilirsin. son olarak ta , müziği dışarıdan çağırmanı tavsiye ederim eğer öyle değilse , arkaplandaki iştah açıcı büyük fotolar içinde aynı şeyi tavsiye ederim ama kaldıramam diosan fla dosyasını export ederken ilk açılan uyarı kısmında jpeg quality var ordan kalitelerini düşürebilirsin. kalite düşüremem diorsan , jpeg leri ps de png yap , pngler daha az yer kaplayacaktır. kolaygelsin iyi çalışmalar
    http://www.yapistir.net
    worldgive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar , öncelikle güzel bir site olmuş , tam ekran olması daha iyi olabilirdi.
    fla dosyanın ilk frame inde loadingden başka ağırlaştırıcı dosyalar varsa onları kaldırmaya iznin varsa kaldırmalısın , daha sonra compenent gördüm birtane yani scroll bar component , flash web sitelerinde component olması başlı başına loadingi ağırlaştıran bazende loadingi %20 lerden 30 lardan başlatan bir unsurdur. onuda kaldıramam olmaz diorsan biraz faydalı olması için library de UIScrollbar 'a sağ tıkla ve linkage teki export first frame tikini kaldır. yinede webde custom yani manuel duzenlenmiş scrollar bulabilirsin. son olarak ta , müziği dışarıdan çağırmanı tavsiye ederim eğer öyle değilse , arkaplandaki iştah açıcı büyük fotolar içinde aynı şeyi tavsiye ederim ama kaldıramam diosan fla dosyasını export ederken ilk açılan uyarı kısmında jpeg quality var ordan kalitelerini düşürebilirsin. kalite düşüremem diorsan , jpeg leri ps de png yap , pngler daha az yer kaplayacaktır. kolaygelsin iyi çalışmalar
    .::Yapistir.net-Mouse Supported Site - Mouse Destekli Site - Freelance Flash Design::.
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fla'yı swf yaparken compress movie seçeneğini işaretlerseniz swf'nizde gözle görülür bir boyut küçülme olanağı doğar..
    Ayrıca Haliç Restaurant evime 15 dk.
    worldgive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    karnım da açtı kebab mebab gördüm çok fenayım , dışarı çıkıyorum ben
    arkadaşlar çok çok teşekkür ederim, gerçekten müşteri çok sıkıştırıyordu bunun için.hemen deniyorum dediklerinizi.
    bu arada bu sitenin yapımı ramazan ayına denk gelmişti, anlatamam valla neler çektim bir bilseniz