Merhabalar , öncelikle güzel bir site olmuş , tam ekran olması daha iyi olabilirdi.
fla dosyanın ilk frame inde loadingden başka ağırlaştırıcı dosyalar varsa onları kaldırmaya iznin varsa kaldırmalısın , daha sonra compenent gördüm birtane yani scroll bar component , flash web sitelerinde component olması başlı başına loadingi ağırlaştıran bazende loadingi %20 lerden 30 lardan başlatan bir unsurdur. onuda kaldıramam olmaz diorsan biraz faydalı olması için library de UIScrollbar 'a sağ tıkla ve linkage teki export first frame tikini kaldır. yinede webde custom yani manuel duzenlenmiş scrollar bulabilirsin. son olarak ta , müziği dışarıdan çağırmanı tavsiye ederim eğer öyle değilse , arkaplandaki iştah açıcı büyük fotolar içinde aynı şeyi tavsiye ederim ama kaldıramam diosan fla dosyasını export ederken ilk açılan uyarı kısmında jpeg quality var ordan kalitelerini düşürebilirsin. kalite düşüremem diorsan , jpeg leri ps de png yap , pngler daha az yer kaplayacaktır. kolaygelsin iyi çalışmalar
http://www.yapistir.net