Sadece fla Çıkıyor - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sadece fla Çıkıyor
2
●
437
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Sadece fla Çıkıyor
29-11-2008, 19:54:59
#1
tolgay007
Arkadşalar ben flashta bişeyler yapıyorum kaydet dediğimide sadece fla çıkıyor swf nasıl çıkaracam ? cs3 9.0 kullaıyorum
30-11-2008, 03:31:57
#2
GRaFiBoYz
export>movie seçecen
30-11-2008, 04:21:24
#3
STI
file>publish
çıkan:swf+html
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler