• 29-11-2008, 19:54:59
    #1
    Arkadşalar ben flashta bişeyler yapıyorum kaydet dediğimide sadece fla çıkıyor swf nasıl çıkaracam ? cs3 9.0 kullaıyorum
  • 30-11-2008, 03:31:57
    #2
    export>movie seçecen
  • 30-11-2008, 04:21:24
    #3
    file>publish
    çıkan:swf+html