Konu
Sadece fla Çıkıyor
29-11-2008, 19:54:59
#1
tolgay007
Arkadşalar ben flashta bişeyler yapıyorum kaydet dediğimide sadece fla çıkıyor swf nasıl çıkaracam ? cs3 9.0 kullaıyorum