vB'den SMF'ye Geçiş? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
vB'den SMF'ye Geçiş?
0
●
477
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vB'den SMF'ye Geçiş?
24-11-2008, 12:52:53
#1
ReiS2
Arkadaşlar vB 3.7.x 'den SMF'ye geçiş yapmak istiyorum ama bi türlü bulamadım gerekli olan makaleyi.
Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirmi acaba?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler