Konu
vB'den SMF'ye Geçiş?
24-11-2008, 12:52:53
#1
ReiS2
Arkadaşlar vB 3.7.x 'den SMF'ye geçiş yapmak istiyorum ama bi türlü bulamadım gerekli olan makaleyi.
Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirmi acaba?