Ya birşeyi düzelteyim diyorum birşey bozuluyor. Başlıklardaki tek tırnak ( ' )işaretinin yerine ascii kodu yazıyor. Onu nasıl düzeltebilirim.
Diğer bir sorun ise mesajlardaki "ş ğ ı " gibi harfler bozuk çıkıyor. Önceden böyle değildi bu şeyler yeni olmaya başladı.
Phpbb forum başlıklardaki ’
1
●604
- 18-10-2005, 18:40:38Misafir