• 18-10-2005, 18:40:38
    #1
    Misafir
    Ya birşeyi düzelteyim diyorum birşey bozuluyor. Başlıklardaki tek tırnak ( ' )işaretinin yerine ascii kodu yazıyor. Onu nasıl düzeltebilirim.

    Diğer bir sorun ise mesajlardaki "ş ğ ı " gibi harfler bozuk çıkıyor. Önceden böyle değildi bu şeyler yeni olmaya başladı.
  • 19-10-2005, 06:14:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Siz sanırım Nuke kullanıyordunuz Database deki bazı sorunlar nedeniyle bazen öyle oluyor.
    Şuanda phpkolik açılmıyor ama sanırım bu konuyla ilgili sabit bir başlık olacaktı.