Ya birşeyi düzelteyim diyorum birşey bozuluyor. Başlıklardaki tek tırnak ( ' )işaretinin yerine ascii kodu yazıyor. Onu nasıl düzeltebilirim.
Diğer bir sorun ise mesajlardaki "ş ğ ı " gibi harfler bozuk çıkıyor. Önceden böyle değildi bu şeyler yeni olmaya başladı.