• 29-12-2020, 14:16:17
    #1
    Selamlar,

    IIS üzerinde bir uygulama hazırladım. subdomaine yayınladım. Fakat aşağıdaki hatayı almaktayım.

  • 29-12-2020, 14:24:00
    #2
    Mesaj attım size
  • 29-12-2020, 15:48:55
    #3
    r10maina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    IIS üzerinde bir uygulama hazırladım. subdomaine yayınladım. Fakat aşağıdaki hatayı almaktayım.

    Yetkilendirme ile alakalı problem yaşıyorsun, formauthticket var mı uygulamanızda?