r10maina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar,

IIS üzerinde bir uygulama hazırladım. subdomaine yayınladım. Fakat aşağıdaki hatayı almaktayım.

Yetkilendirme ile alakalı problem yaşıyorsun, formauthticket var mı uygulamanızda?