• 06-11-2008, 03:54:48
    #1
    kodlar sorunlu
  • 06-11-2008, 03:56:57
    #2
    Sağolasın, çok işime yarayacak kafam alırsa.
  • 06-11-2008, 04:34:03
    #3
    Teşekkürler biraz baktım ama kafam pek almadı. Verileri çekiyor fakat bunların embed kodlarını çekmesini falan nasıl sağlayacağız. Onu sağladıktan sonra db ye kayit etmek kolay ama bu sanırım sadece arama yaparak id resim aciklama video baslığı gibi verileri getiriyor
  • 06-11-2008, 04:36:07
    #4
    zaten embed i için sadece id i gerekli değil mi??

    <embed src="http://www.izlesene.com/player2.swf?video=<%=id%>" wmode="window" bgcolor="#000000" allowfullscreen="true" scale="noScale" width="100%" height="355" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
  • 06-11-2008, 04:36:34
    #5
    php si yokmu bunun
    paylaşım için teşekkürler
  • 06-11-2008, 04:40:36
    #6
    Mlsf yk valla
  • 06-11-2008, 04:54:39
    #7
    OyunSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten embed i için sadece id i gerekli değil mi??

    <embed src="http://www.izlesene.com/player2.swf?video=<%=id%>" wmode="window" bgcolor="#000000" allowfullscreen="true" scale="noScale" width="100%" height="355" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
    Aaa doğru dikkat etmemişim o halde çok iyi. Bot yazma konusunda bilgisi olmayan ve öğrenmek isteyenler için çok iyi olmus.
  • 06-11-2008, 09:08:55
    #8
    paylaşım için teşekkürler fakat ben denedim arama yaptıgımda ben 116. satırda

    Microsoft VBScript runtime error '800a0009'

    Subscript out of range: '[number: -1]'

    /404.asp, line 116

    hatası veriyor

    166: <%=resim%>

    arama sitringi xx.com/botyolu.asp?ara=tarkan
  • 06-11-2008, 10:33:59
    #9
    Alıntı
    <form method="get" action="botyolu.asp">
    botyolu.asp diye bir dosyan var mı?

    action="botyolu.asp" >> Burayı dosya ile aynı ad yapın.