zaten embed i için sadece id i gerekli değil mi??
<embed src="http://www.izlesene.com/player2.swf?video=<%=id%>" wmode="window" bgcolor="#000000" allowfullscreen="true" scale="noScale" width="100%" height="355" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
Aaa doğru dikkat etmemişim o halde çok iyi. Bot yazma konusunda bilgisi olmayan ve öğrenmek isteyenler için çok iyi olmus.