arkadaslar iis yukledim fakat http://localhost a grince bende kullanıcı adı ve şifre istiyor.halbuki ben ole bişi yapmamıştım.sonra sayfayı goruntulemeye yetkiniz yok dior . ne yapsak iyidir? bilgisi olan var mı ?