IIS sorunu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
IIS sorunu
0
●
417
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
IIS sorunu
03-11-2008, 16:05:43
#1
TrMn
arkadaslar iis yukledim fakat
http://localhost
a grince bende kullanıcı adı ve şifre istiyor.halbuki ben ole bişi yapmamıştım.sonra sayfayı goruntulemeye yetkiniz yok dior . ne yapsak iyidir? bilgisi olan var mı ?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler